Translation

RomânăEnglish

0764.684.916

Monday to Friday 08.00 - 18.00

Top

SEO Optimization

Optimizare SEO pentru motoarele de cautare

[one_half],,en,[/one_half][one_half_last],,en,SEO (Search Engine Optimization) is a process that increases the visibility of your website involves making small changes such as selecting keywords that will generate targeted traffic, continually research and policy algorithms of search engines and most importantly, understanding the customer needs. There are many companies offering SEO services, each using strategies that are more or less varied, producing results as varied. Understanding these strategies so varied is the key in choosing a SEO company. [/ One_half_last],,ro,.[one_third],,en,[/one_third],,en,------BASIC------,,en,----STANDARD----,,tr,----PREMIUM----,,en,700,,en [/one_half][one_half_last]

SEO vine de la Search Engine Optimization (optimizare pentru motoarele de cautare) si este metoda cu cea mai mare eficacitate si costuri reduse pentru a va aduce site-ul printre primele in domeniul dvs. Si toata lumea stie ca daca esti printre primii in rezulatatele motoarelor de cautare esti printre cei mai tari din bransa.

How It Works SEO optimization?

SEO (Search Engine Optimization) este un proces care creste vizibilitatea site-ului dvs. Implica mici schimbari in site cum ar fi: selectarea cuvintelor cheie care vor genera traficul targetat, o continua cercetare a algoritmilor si a politicii motoarelor de cautare si, cel mai important, intelegerea nevoilor clientului. Exista foarte multe companii ce ofera servicii SEO, fiecare dintre ele folosind strategii care mai de care mai variate, care produc rezultate la fel de variate. Intelegerea acestor strategii atat de variate este cheia in alegerea unei companii de SEO. [/one_half_last]

Need SEO
Este de o importanta vitala pentru fiecare companie sa ia in considerare cat de bine cotat este site-ul lor atat in cele mai importante motoare de cautare cat si directoare web. Exista multi pasi pe care o companie ar trebui sa ii faca pentru a maximaliza succesul site-ului lor in motoarele de cautare si directoare. Foarte multe companii subestimeaza importanta motoarelor de cautare si esueaza in intelegerea procesului de ranking, ajungand sa ignore cel mai important ingredient in strategiile de internet marketing.

Classification Of Search Engines
Unul dintre primele lucruri pe care trebuie sa le intelegeti este diferenta dintre motor de cautare si director web. Motoarele de cautare bazate pe crawler depind de agenti de software automati numiti spiders. Acesti spiders preiau informatii Cum ar fi titlul paginii, meta data, sau continut text pentru a fi introdus in indexul sau in baza de date a motorului de cautare. Apoi, motorul de cautare determina relevanta datelor aplicand niste reguli cunoscute ca algoritm. Algoritmul determina daca sa includa o pagina data in rezultatele bazate pe datele adunate de spider. Google este un exemplu al acestui tip de motor de cautare.

Un alt tip de motoare de cautare sunt acelea care includ in commponenta lor un director web. Principalul factor diferential aici, este elementul uman. Directoarele sunt organizate de editori umani care viziteaza site-ul inscris. Ei joaca un rol foarte important in includerea intr-o categorie a site-ului dar si in formularea titlurilor si descrierilor care vor fi baza dupa care cei care cauta pe web il vor gasi. LookSmart este un exemplu de motor de cautare bazat pe un director cu editori umani.

Search engines Yahoo and MSN They both crawlers and human editors and are known as search engines hybrid.[one_third]

[/one_third]

How It Works SEO?
Desi algoritmele fiecarui motor de cautare sunt diferite, toate cauta cam aceleasi lucruri.

Keyword-Location motoarele de cautare verifica tag-urile titlurilor, titlurile si apoi primele doua paragrafe pentru a vedea daca se potrivesc cuvintele cheie. Cuvintele cheie sunt piatra de temelie a fiecarei campanii SEO iar noi vom face tot posibilul pentru a identifica cele mai bune cuvinte cheie pentru dvs.

Frecventa cuvintelor cheie – pentru ca motoarele de cautare sa redea relevanta unui cuvant cheie din site-ul dvs este important sa mentineti frecventa cuvintelor cheie. Aceasta frecventa variaza de la site la site depinzand de mai multi factori externi. Noi, cei de la ALLMEDIA CREATION, vom face un studiu aprofundat pentru a determina frecventa ideala a cuvintelor cheie alese.

Link popularity- creste datorita link-urilor calificate, relevante, catre alte site-uri.

The SEO campaign poate fi impartita in 7 etape de baza, asa cum este prezentat in tabelul de mai jos:

1. Keyword identification Se identifica cuvintele cheie ideale. Acestea sunt cuvinte care au legatura cu site-ul si care sunt folosite de surferi pentru a gasi produsul sau serviciile dvs.
2. It analyzes competitive Aici, rank-ul site-ului, ce creste pentru cuvintele cheie este revizuit pentru a include si metoda de optimizare bazata pe structura de link-uri si pe incoming links.
3. Optimizing the page In aceasta etapa, site-ul este optimizat minutios cu meta taguri, body text si link-uri interne.
4. Link building In aceasta faza sunt generate incoming links calificate si relevante.
5. Registration in directories and search engines Paginile web sunt inscrise sistematic in diferite motoare de cautare si directoare.
6. Analysis and optimization Rezulatele sunt observate pe o perioada de timp in functie de ranking si analiza traficului.
7. Report Throughout the evolution of SEO site is carefully observed and alternate methods depending on traffic analysis

Benefits SEO

Long-term vision – bannerele sau pozitiile platite in motoarele de cautare functioneaza pentru o vreme, pana cand bugetul se epuizeaza si site-ul dispare. De asemeanea consumatorii sunt inclinati sa cumpere de la un site cu rank mare in rezulatele motoarelor de cautare decat de la o reclama platita.

Consumers get familiar with company- un site cu rank mare inseamna ca tot mai multi oameni vad numele companiei si devin familiari cu acesta si cu produsele ei chiar daca nu cumpara nimic. Un studiu efectuat de cei de la NPD arata ca consumatorii sunt de doua ori mai inclinati sa recunoasca companiile situate in top 3 in rezulatele motoarelor de cautare decat cele care apar pe bannere.

Low cost- in comapratie cu pay per click sau bannerele cu anunturi care costa intre 2500$ – 35.000$ pe luna, un program SEO costa mult mai putin.

SEO genereaza mai multe vanzari pentru majoritatea companiilor decat orice alta metoda de advertising.

Site maintenance- la un site trebuie sa va ganditi intotdeauna ca la o opera neterminata. Optimizarea continua mult timp dupa ce site-ul optimizat a fost lansat. Acest lucru se intampla deoarece motoarele de cautare isi schimba frecvent algoritmii si competitia se schimba si ea. Cea mai eficienta strategie este schimabrea si adaptarea site-ului ca raspuns la schimbarile in criteriile motoarelor de cautare. Activitatile din programul de mentenanta SEO sunt:

  • · Monitorizare continua a ranking-ului si traficului
  • · Alternarea si imbunatatirea paginilor pentru a mentine si a imbunatati ranking-ul
  • · Intocmirea de rapoarte complexe pentru clienti.

Save pana la 40% platind lunar!

  • Number of keywords
  • Implementing keywords
  • Implementation of the map XML for indexing
  • Peste 50 publicari anunturi cu link-uri
  • Peste 20 publicari articole cu link-uri
  • Reports about competition and evolution

------BASIC------

100 / lunar
  • ≤3

----STANDART----

300 / lunar
  • 3-10

----PREMIUM----

700 / lunar
  • ≥10
ALLMEDIA CREATION | Web Design, Optimizare SEO si Vizualizari 360 located at Deleni Alley No. 6, Sector 2 , Bucharest, RO . Reviewed by 158 customers rated: 4.9 / 5